ÎNAINTE DE ÎNREGISTRARE
Studiază cu atenție informațiile ştiintifice şi organizatorice referitoare la Zilele Spitalului Judeţean de Urgenţă „Mavromati” Botoşani 2025 şi alege pachetul de ȋnregistrare corespunzător. Pregăteşte-ți la ȋndemână toate informațiile necesare şi treci la pasul următor: ȋnregistrarea!
TAXELE DE PARTICIPARE
Includ:
- accesul FIZIC si/sau ONLINE la toate sesiunile ştiintifice (unele sesiuni ştiințifice se pot desfaşura doar cu participare fizică, altele doar cu participare online, majoritatea hibrid) care au loc ȋn cadrul evenimentului;
- accesul la materialele evenimentului;
- programul final ȋn format tipărit și/sau online downloadabil de pe website-ul evenimentului;
- certificatul de participare/absolvire cu credite EMC pe baza prezenței la eveniment şi a transmiterii corecte a tuturor informațiilor solicitate prin formularul de ȋnregistrare.
Participanții care vor efectua înregistrarea după data de 01 mai 2025 nu vor mai putea primi materiale de eveniment în format fizic. Taxele de înregistrare la manifestările care se desfăşoară în cadrul Zilelor Spitalului Judeţean de Urgenţă „Mavromati” Botoşani 2025 garantează accesul la conținutul medical din cadrul manifestării pentru care s-a facut înregistrarea (impreună cu serviciile mai sus menționate) , în forma şi durata în care organizatorii facilitează accesul la acest conținut, fără a garanta o anumită durată de timp în zile sau ore pe parcursul unei zile pentru activitățile respective.
Participanții îşi asumă transmiterea corectă şi completă a tuturor informațiilor necesare pentru emiterea certificatelor de participare/absolvire.
Taxe de participare la Conferință
*Creditarea EMC pentru asistenţii medicali se realizează doar pentru participarea ONSITE a acestora.
ÎNREGISTRAREA INDIVIDUALᾸ
- Apasă butonul Mă înregistrez din aceasta pagină pentru activitatea la care doreşti sa te înregistrezi;
- Odată ajuns în pagina de înregistrare, selectează categoria şi apasă butonul Adaugă în coş;
- În ecranul care apare poți vizualiza serviciile alese;
- Odată ce ai selectat toate componentele de eveniment la care doreşti să te înregistrezi, apasă butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” din partea de jos. Vei fi direcționat către formularul de înregistrare în care trebuie să completezi corect toate câmpurile pe care le consideri necesare (minim cele obligatorii);
- Pasul următor este realizarea plății taxei de înregistrare. Apasă butonul „Plasează comanda” şi vei ajunge în pagina de plată online cu cardul. Completează toate datele necesare şi realizează plata;
- Realizarea înregistrării este confirmată de primirea a 4 emailuri: unul conține confirmarea plății taxei venită de la procesatorul de plăți euplatesc.ro, al doilea email reprezintă confirmarea înregistrării de la operatorul Focus Event şi include datele din formularul de înregistrare, al treilea include biletul de acces cu codul QR si numele participantului, iar al patrulea conține factura în format electronic. Te rugăm sa verifici primirea acestora şi în folderul SPAM sau alte partiții ale casuței de email.
- Atenție! Introducerea unei adrese de email incorecte în cadrul formularului de înregistrare nu va permite primirea emailurilor de confirmare şi va îngreuna realizarea procedurilor de acces la lucrările manifestărilor.
PLᾸŢI
Ȋnregistrarea la Zilele Spitalului Judeţean de Urgenţă „Mavromati” Botoşani 2025 presupune şi plata taxei de participare. Aceasta se realizeaza ȋn lei online cu cardul către SC FOCUS EVENT SRL Iaşi, Str. Nicolina 19, RO24361916.
Plata de grup (minim 5 participanţi) a taxei de participare se poate realiza prin transfer bancar pe bază de factură proformă solicitată ȋn prealabil ȋn sectiunea contact. Această modalitate de plată presupune transmiterea, pe adresa de e-mail mai ȋnainte menționată, a documentului de plată şi a detaliilor de ȋnregistrare (conform celor solicitate prin formularul de ȋnregistrare online) pentru toți participanții grupului pentru care s-a făcut plata.
CUM ANULEZ?
Anulare
- Orice anulare sau modificare a înregistrării dumneavoastră trebuie să fie notificată în scris și va fi supusă următoarelor condiții:
Până la 1 mai 2025: rambursarea taxei minus 30% taxa administrativă.
Dupa 1 mai 2025 nu este posibilă nici o rambursare.
Solicitarile de anulare se realizează către operatorul manifestării, Focus Event, numai în scris, ȋn sectiunea contact.